“ betrokken, persoonlijk
      en betaalbaar ”

Administratie

Uw administratie is bij ons in vertrouwde handen. Wij kunnen u de volgende werkzaamheden uit
handen nemen:

  • Boekhouding met behulp van de software van Mamut
  • BTW-aangiftes, eenmaal per maand, kwartaal of jaar
  • Opstellen jaarrekening
  • Ondersteuning bij het opstellen van offertes, fakturen en overige correspondentie
  • Voorbereiding van uw betalingen en incasso's
  • Advies en bemiddeling, ook voor uw personeelsadministratie

Desgewenst kunnen wij deze werkzaamheden of een deel daarvan ook op uw kantoor verzorgen.
Voor de boekhouding dient u dan uiteraard wel te beschikken over een boekhoudpakket.

Startende ondernemers kunnen wij begeleiden bij de volledige administratieve opzet van het bedrijf.
Afhankelijk van de aard van het bedrijf, dienen er veel zaken geregeld en opgestart te worden, zoals bij
de Belastingdienst, de Kamer van Koophandel, bank en verzekeringen.

In een eerste vrijblijvend gesprek, kunnen wij met u bespreken wat wij voor u kunnen betekenen.

Uiteraard kunt u bij ons terecht met al uw vragen.
Wij staan altijd voor u klaar, ook buiten kantoortijden!

 

Onze sleutelwoorden zijn: betrokken, persoonlijk, betaalbaar.

 

Vind me op Linkedin!